Maksaminen Smartumilla tai Epassilla
Hanki hyvinvointia hyödyntämällä Smartum- ja Epassi-maksutapoja.
Osta hyvinvointia henkilöstöeduilla
Voit ostaa Diakon Verkkokaupasta hyvinvointiin liittyviä palveluita ja maksaa ne Smartum- ja Epassi-henkilöstöeduilla. Suosittelemme tekemään henkilöstöeduilla maksettavien palvelujen ja muiden tuotteiden (esim. elintarvikkeiden) ostot eri tilauksiin.
Huomioithan, että kyseessä on henkilökohtainen etu! Et voi siis maksaa Smartumilla tai Epassilla esimerkiksi perheenjäsentesi harrastuksia tai ostaa lahjakortteja. Diakon Palvelut Oy:lla on oikeus tarkistaa henkilöllisyytesi tarvittaessa. Verkkokaupassa ei pysty maksamaan paperisilla etuseteleillä, vaan niissä tapauksissa pyydämme tekemään ostokset paikan päällä.
Epassi ja Smartum
Epassi Hyvinvointi
Diakon Verkkokaupassa voit käyttää Epassi Hyvinvointia seuraavissa tuotteissa:
- Fysiopaketit
- Fysioterapia
- Hieronta (kaikki vaihtoehdot)
- Jalkahoidot (kaikki vaihtoehdot, myös Terveet jalat -kartoitus)
Smartum Hieronta
Hanki Smartum Hieronta -henkilöstöedulla esimerkiksi kuukausittaisia hierontoja tai fysioterapiapalveluita. Diakon Verkkokaupassa voit käyttää Smartum Hieronta -etua seuraavissa tuotteissa:
- Fysiopaketit
- Fysioterapia
- Hieronta (kaikki vaihtoehdot)
Maksuohjeet
Maksaminen Epassilla
- Laita haluamasi palvelu ostoskoriin ja siirry kassalle.
- Täytä tietosi ja valitse maksutavoista Epassi-maksunappi. Lähetä tilaus.
- Siirryt Epassin palveluun, jossa voit hoitaa maksun.
- Palaa maksun jälkeen verkkokauppaan samalla tavalla kuin esim. verkkopankin kautta maksettaessa.
Huom! Jos ostoskorissasi on muita kuin Epassilla maksettavia palveluita (esim. elintarvikkeita), niin tällöin Epassi-maksutapaa ei näy kassalla.
Maksaminen Smartumilla
- Laita haluamasi palvelu ostoskoriin ja siirry kassalle.
- Täytä tietosi ja valitse maksutavoista Smartum-verkkomaksu. Lähetä tilaus.
- Siirryt ulkoiseen palveluun, jossa voit kirjautua sisään Smartum-tunnuksilla.
- Vahvista maksu.
- Palaa maksun jälkeen verkkokauppaan samalla tavalla kuin esim. verkkopankin kautta maksettaessa.
Huom! Jos ostoskorissasi on muita kuin Smartumilla maksettavia palveluita (esim. elintarvikkeita), niin tällöin Smartum-maksutapaa ei näy kassalla.
Kysyttävää Smartum- ja Epassi-ostoista?
Ota yhteyttä: 02 624 2100
Asiakaspalvelumme vastaa puheluihin arkisin ma–pe klo 9–15.
Voit ottaa yhteyttä myös sähköpostitse:
verkkokauppa@diakon.fi
Voit lähettää kysymyksesi myös yhteydenottolomakkeella.