Diakon Palvelut Oy:n (Y-tunnus 0215490-0) ylläpitämän Diakon Verkkokaupan käyttö edellyttää, että käyttäjä noudattaa näitä tilaus- ja toimitusehtoja.

Diakon Palvelut Oy toimii Diakon Verkkokaupan palveluntarjoajana. Mikäli käyttäjä tilaa tuotteita tai palveluita Diakon Verkkokaupasta, käyttäjä on sopimussuhteessa myyntiehtojen mukaan Diakon Palvelut Oy:n kanssa, joka vastaa myös verkkokaupan alustasta ja sen toimivuudesta.

Verkkopalveluissa henkilötietoja käsitellään tietosuojalainsäädännön ja Diakon Palvelut Oy:n asiakasrekisterin tietosuojaselosteen mukaisesti. Diakon Palvelut Oy pidättää oikeuden muuttaa tilaus- ja toimitusehtojaan ilmoituksetta.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkokaupan kassalla. Maksettava summa määräytyy tilaushetken hintojen mukaan. Verkkokaupassa esitetyt hinnat sisältävät kulloinkin voimassa olevan arvonlisäveron. Verkkokauppa pidättää oikeuden hinnanmuutoksiin.

Onnistunut tilaus kuitataan asiakkaalle tilausvahvistuksella, joka lähetetään automaattisesti tilaajan antamaan sähköpostiosoitteeseen. Kun tilaus on maksettu, se siirtyy käsiteltäväksi, eikä tilausta voi tämän jälkeen enää muuttaa. Mahdollisia etukoodeja voi käyttää vain yhden tilausta kohden. Erilaisia etuja ei voi yhdistää.

Verkkokauppa pidättää oikeuden tilauksen perumiseen selvien hintavirheiden osalta. Selvällä hintavirheellä tarkoitetaan tuotteen mahdollista hinnoitteluvirhettä verkkokaupassa siten, että tuotteen hinta poikkeaa niin merkittävästi tuotteen oikeasta hinnasta, että asiakkaan katsotaan ymmärtävän virheellisyys.

Rekisteröityminen

Asiakas voi halutessaan myös rekisteröityä Diakon Verkkokaupan asiakkaaksi. Rekisteröityminen on maksutonta. Ostaminen ei edellytä rekisteröitymistä, mutta mahdollistaa oman tilausten seurannan.

Rekisteröityminen tapahtuu toimivalla sähköpostiosoitteella ja asiakkaan valitsemalla salasanalla. Asiakas on vastuussa salasanan huolellisesta säilyttämisestä ja salassapidosta ja vastaa kaikesta käyttäjätunnuksillaan tapahtuvasta asioinnista verkkokaupassa. Asiakkaan tulee olla välittömästi yhteydessä Diakon Palvelut Oy:n asiakaspalveluun, jos asiakas havaitsee tai epäilee, että hänen tunnuksensa ovat joutuneet jonkin kolmannen osapuolen haltuun tai, että hänen tunnuksiaan käytetään väärin. Diakon Palvelut Oy:lla on oikeus jäädyttää tai sulkea asiakkaan tunnukset, mikäli havaitsemme väärinkäyttöä asiakastilillä.

Saatavuus ja toimitusaika

Verkkokaupassa ostoskoriin siirrettävissä olevat tuotteet ja palvelut toimitetaan asiakkaalle palvelun tai tuotteen kuvauksessa mainitun toimitusajan mukaisesti. Verkkokauppa pidättää oikeuden toimitustavan muutokseen.

Kaikki verkkokaupan kautta tehdyt ostokset käsitellään ja toteutetaan viipymättä asiakaspalvelun aukioloaikojen puitteissa. Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Verkkokauppa tiedottaa sivuillaan poikkeavista toimitusajoista ja tavoista.

Tilattu palvelu käytettävä vuoden sisällä ostopäivästä. Pidätämme oikeuden palvelun sisällön ja tuotevalikoiman muutoksiin.

Tuotteet ja palvelun toimittaminen

Tuotteen ja palvelun toimittaminen on kuvattu tuotekuvauksissa sekä tilausvahvistuksessa.

Tilauksia ei toimiteta ulkomaille ja tuotteiden ja palveluiden tuottaminen tapahtuu Suomessa vain rajatulle alueelle. Tarkista kunkin tuotteiden ja palveluiden toimituslaajuus kuvauksen yhteydestä.

Tilaaja voi valita toimitusosoitteeksi ja vastaanottajaksi muun kuin oman osoitteensa. Asiakas vastaa siitä, että hänen tilauksellaan ja asiakastiedoissaan antamansa tiedot ovat oikein.

Elintarvikkeet, kuten kakut, salaatit, keitot ja buffetmenut, ovat noudettavissa vain määritellystä toimipisteestämme. Tilattu tuote pakataan tuotteiden edellyttämällä tavalla.

Toimitustapamme:

  1. Sähköpostitse lähetettävä toimitus haluttuun sähköpostiosoitteeseen (esim. lahjakortit)
  2. Toimipaikkanoudot:
    Elintarvikkeet (kakut, muut leivonnaiset, salaatit, keitot, buffetmenut). Voitte noutaa verkkokaupasta tekemänne ostokset etukäteen määriteltävän päivämäärän mukaan. Asiakas määrittää noutopäivämäärän tilauksen yhteydessä. Mikäli tuotteen noutaa joku muu henkilö asiakkaan puolesta, tilausvahvistus tulee esittää noutotilanteessa.
    Lounas 10-kortti: Voitte noutaa korttinne tilausvahvistusnumeroa vastaan DiakonJuhlan Pihlajasalin kassalta (Metsämiehenkatu 2 J, Pori) lounaalle tullessanne tai Pihlajasalin aukioloaikojen puitteissa.

Maksaminen

  • Kaikkien suomalaisten pankkien verkkomaksupainikkeet. Voit maksaa Aktian, Danske Bankin, Handelsbankenin, Nordean, Oma Säästöpankin, Osuuspankin, POP-pankin, Säästöpankin, S-pankin ja Ålandsbankenin maksupainikkeilla. Tiliotteellasi maksunsaajana näkyy Paytrail. Verkkokaupasta sinut ohjataan suoraan omaan pankkiisi suorittamaan maksu turvallisesti.
  • Korttimaksaminen: Visa-, Visa Debit-, Visa Electron, MasterCard-, Debit MasterCard ja American Express -kortit
  • Mobiilimaksaminen: MobilePay
  • Muut maksutavat: Epassi hyvinvointi ja Smartum hieronta
  • Walley Lasku/osamaksu, OP Lasku
  • Maksutapana verkkokaupassa käy myös Diakon Verkkokaupasta ostettu lahjakortti.

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
https://www.paytrail.com/kuluttaja/maksupalveluehdot

Paytrailin asiakaspalvelun tiedot:
Asiakaspalvelu on auki 24/7 – ympäri vuorokauden joka päivä.
020 718 1830
8,35 snt/puhelu + 16,69 snt/min (alv 24 %)
maksutiedustelut@paytrail.com

Peruutusoikeus ja peruutusehdot

Kuluttaja-asiakkaalla on Suomen kuluttajasuojalain mukainen oikeus peruuttaa tilaus ilmoittamalla tästä viimeistään 14 päivän kuluessa tilauksen vastaanottamisesta, jonka kuluessa kuluttaja voi perua kaupan ja palauttaa tuotteen ilman erityistä syytä. 

14 vuorokauden peruuttamisoikeus tilauksen vastaanottamisen jälkeen ei kuitenkaan koske sen tyyppisiä elintarvikkeita, kuten DiakonJuhlan Diakon Verkkokaupassa myytävät tuotteet, tai lahjoituksia.

Tarkemmat tuotekohtaiset peruuttamisehdot

Fysiopaketit: 14 vuorokautta maksutapahtumasta. Jos palvelu on aloitettu 14 vrk sisällä palvelun maksutapahtumasta, ja 14 vrk:n peruutusaikaa on vielä jäljellä, kuluttajan tulee maksaa yritykselle kohtuullinen korvaus tapauskohtaisesti ja tehdystä työmäärästä, joka lasketaan suhteellisena osuutena sopimuksen mukaisesta kokonaishinnasta. Peruuttamisesta on ilmoitettava sähköpostitse osoitteeseen ajanvaraus.terveys@diakon.fi tai puhelimitse numeroon 044 705 2208.

Elintarvikkeet: Mikäli tehty tilaus halutaan peruuttaa ennen sen vastaanottoa, tulee se tehdä kaksi (2) päivää ennen määriteltyä noutopäivää. Ilmoita peruutuksesta osoitteeseen juhla@diakon.fi tai numeroon 044 705 2254.

Lahjoitukset: Peruuttamisoikeus ei koske verkkokaupassa tehtyä lahjoitusta Diakoniarahastoon.

Peruuttaessasi tilauksen, ilmoita nimesi, mikä tuote tai palvelu on kyseessä, tilausnumero ja yhteystietosi. Palautustapauksissa maksunpalautus tehdään tilauksessa käytetylle maksutavalle.

Ongelmatilanteet ja reklamaatiot

Kun asiakas on vastaanottanut toimituksen, asiakkaan tulee viipymättä tarkistaa, että toimitetut tuotteet ovat ehjiä ja muutoin virheettömiä. Asiakkaan tulee myös varmistaa, että toimitus sisältää kaikki tilatut tuotteet.

Elintarvikkeet: Noutotilanteessa asiakkaan tulee tarkastaa, että vastaanotettava tuote vastaa tilattua. Asiakas ohjeistetaan, miten elintarviketta tulee käsitellä kuljetuksen aikana. Diakon Palvelut Oy ei vastaa kuljetuksen aikana tapahtuneista vaurioista.

Mikäli asiakas havaitsee myöhemmin, että toimitus ei vastannut tilausta, tulee hänen viipymättä ottaa yhteyttä puhelimitse numeroon 044 705 2254 ja sopia virheen korjaamiseen liittyvät toimenpiteet.

Reklamaatio-ohje: https://www.kkv.fi/kuluttajaneuvonta/reklamaation-tekeminen-yritykselle/

Erimielisyydet

Pyrimme aina sopimaan tilausta koskevat sopimukset mahdolliset erimielisyydet ensisijaisesti asiakkaan kanssa neuvottelemalla. Jos toimitusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).

Käyttöehdot arvostelijoille

Lähettämällä arvostelun ilmaiset hyväksyväsi nämä ehdot.

Arvostelusi on oltava rehellistä ja niiden tulee perustua omakohtaiseen kokemukseen. Kun lähetät arvostelun, myönnät luvan käyttää sen sisältöä Diakon Palvelut Oy:n markkinoinnissa ilman rajoituksia.

Voimme julkaista nimesi arvostelusi vieressä. Sinulla on mahdollisuus anonymisoida arvostelusi ennen lähettämistä. Nimesi ja/tai sähköpostiosoitteesi näkyvät edelleen ylläpidolle, vaikka lähettäisit arvostelusi nimettömänä. Jos haluat poistaa nimesi arvostelun julkaisun jälkeen, ota yhteyttä osoitteeseen webadmins@diakon.fi.

Sitoudut olemaan jättämättä arvosteluun linkkejä, sähköpostiosoitteita tai henkilökohtaisia ​​tietoja (mukaan lukien nimet ja puhelinnumerot).

Sitoudut, että arvostelusi 

  • ei loukkaa kenenkään yksityisyyttä tai tekijänoikeuksia
  • ei sisällä säädytöntä tai loukkaavaa materiaalia eikä harhaanjohtavaa tietoa
  • ei riko mitä tahansa sovellettavaa lakia, asetusta, määräystä, sääntöä tai määräystä.
  • ei edistä rotuun, sukupuoleen, uskontoon, kansallisuuteen, vammaisuuteen, seksuaaliseen suuntautumiseen tai ikään perustuvaa syrjintää
  • ei sisällä mainontaa, roskapostia, ketjukirjeitä tai pyramidihuijauksia
  • ei edistä tai avusta mitä tahansa laitonta toimintaa
  • ei sisällä haitallista koodia, kuten viruksia, troijalaisia ​​tai muita haitallisia ohjelmia

Käytämme harkintaa arvosteluiden julkaisemisessa. Meillä on oikeus tehdä lisäyksiä tai muokkauksia lähettämääsi arvosteluun, kuten kielioppi- ja/tai muita muotoiluvirheiden korjauksia. Sitoudumme olemaan muuttamatta arvostelujen asiasisältöä. 

Noudatamme arvosteluissa Kilpailija- ja kuluttajaviraston ohjeistusta: Verk­koar­vos­te­lut ja suo­si­tuk­set – IC­PE­Nin oh­jeet.

Asiakaspalvelu

Onko sinulla kysyttävää? Autamme mielellämme!
Tarvitsetko vastauksen heti? Ota yhteyttä asiakaspalveluumme:

Pyrimme vastaamaan yhteydenottoosi kahden arkipäivän aikana. Vastaus lähetetään antamaasi sähköpostiosoitteeseen. Jos asia on kiireellinen, otathan yhteyttä puhelimitse.

Lue myös: Tietosuojaseloste