Usein kysytyt kysymykset

Tutustu meiltä tiedusteltuihin kysymyksiin

Eikö kysymystäsi löytynyt listalta? Otathan meihin yhteyttä, jos sinulla on kysyttävää jostakin tuotteesta tai verkkokaupamme toiminnasta.

Diakon-lahjakorttia voit käyttää mm. seuraavissa palveluissamme:

  • DiakonSiivous
    • kotisiivous
  • DiakonKotihoito
    • jalkahoidot
    • kotihoidon palvelut
  • DiakonJuhla
    • kakut ja muut tilattavat tuotteet
    • lounas 10-kortti 
  • DiakonTerveys
    • fysio- ja toimintaterapia, allasterapia
    • hieronnat, vyöhyketerapia, lymfaterapia
    • liikuntaryhmät, 5-kortit / 10-kortit
    • kuntotestaukset
    • lääkäripalvelut
    • muistineuvola
  • verkkokauppa

Tarkistathan sähköpostisi roskapostikansion, sillä joskus viestit saattavat mennä sinne. Jos vastaanottajan sähköpostissa on ollut mahdollisesti kirjoitusvirhe tai viesti on jäänyt muuten matkalle, niin ota yhteyttä asiakaspalveluumme. Hoidamme kyllä lahjakortin perille!

Katso mallikuvat, niin näet millaisena tilaamasi lahjakortti saapuu vastaanottajalle.

Lahjakortti sähköpostiviestissä:

Esimerkki miltä lahjakortti näyttää vastaanottajalle sähköpostissa

Lahjakortti sähköpostin liitteenä olevassa PDF-tiedostossa:

Esimerkki miltä lahjakortti näyttää vastaanottajalle sähköpostin liitteenä tulevassa pdf-tiedostossa

Verkkokaupasta tilattujen DiakonJuhlan kakkujen nouto on mahdollista arkisin klo 7–15 Pihlajasalista, viikonloppuisin klo 7 – 14, käynti tällöin DiakonJuhlan keittiön ovesta. Voit valita verkkokaupan Kassa-sivulla kalenterista sinulle sopivan noutopäivän. Voit ottaa yhteyttä ja tiedustella kakun noutomahdollisuudesta harmaalla merkittyinä ajankohtina:  juhla@diakon.fi tai 044 705 2254.